REALIZAČNÍ FÁZE PROJEKTU 11.června 2010 - jmenování nového manažera projektu 11.června 2010 - vyhlášení výběrového řízení "Stavební práce - učebny GaSOSNJ" 14.června 2010 - změnový formulář 2 15. června 2010 - zpracování materiálů potřebných ke smlouvě, pracovní schůzka se zpracovatelem projektu 16. června 2010 - čestné prohlášení o realizaci stavby bez stavebního povolení 17. června 2010 - pracovní schůzka na ÚRR 17. června 2010 - prohlídka stavby 18. června 2010 - změnový formulář 4 - 6, přístup do Benefit7 21. června až 23. června 2010 - zpracovávání technické dokumentace k Dodávce didaktické techniky 21. června 2010 - změnový formulář 7 - 8 23. června 2010 - otevírání obálek a vyhodnocení výběrového řízení "Stavební práce - učebny GaSOSNJ" 25. června 2010 - doručení dokumentace k výběrovému řízení "Stavební práce - učebny GaSOSNJ" na URR 28. června 2010 - školení pro příjemce na ÚRR 29. června - 2. července 2010 - zpracovávání technické dokumentace k Dodávce nábytku 2. července 2010 - vyhlášení výběrového řízení "Dodávka nábytku do učeben GaSOSNJ" 2. července 2010 - změnový formulář 9 - 11 8. července - 9.července 2010 - zpracovávání technické dokumentace k Dodávce posilovacích strojů 9. července 2010 - prohlídka místností pro nábytek 12. července 2010 - zahájeno jednání o úvěru 13. července - 15. července 2010 - jednání o stavbě s vítěznou firmou (světla, zásuvky, koberec, linoleum, aj.) 16. července 2010 - opravy rozpočtu 19. července 2010 - fotografie a videoprezentace o stavu učeben před rekonstrukcí 20. července 2010 - otevírání obálek a vyhodnocení výběrového řízení "Dodávka nábytku do učeben GaSOSNJ" 20. července 2010 - 2. vyhlášení výběrového řízení "Dodávka didaktické techniky do učeben GaSOSNJ" 21. července 2010 - doručení dokumentace k výběrovému řízení "Dodávka nábytku do učeben GaSOSNJ" na URR 26. července 2010 - 2. vyhlášení výběrového řízení "Dodávka posilovacích strojů" 28. července 2010 - uznání výsledků výběrového řízení "Stavební práce - učebny GaSOSNJ" úřadem URR 30. července 2010 - podpis smlouvy s vítěznou firmou na zakázku "Stavební práce - učebny GaSOSNJ" 2. srpna 2010 - zahájení stavby v učebnách 4. srpna 2010 - objeveny železobetonové základy, nahlášeny jako vícepráce 4. srpna 2010 - fotografie a videoprezentace bouracích prací v učebnách 4. srpna 2010 - změnový formulář 12 6. srpna 2010 - otevírání obálek a vyhodnocení výběrového řízení "Dodávka didaktické techniky do učeben GaSOSNJ" 11. srpna 2010 - otevírání obálek a vyhodnocení výběrového řízení "Dodávka posilovacích strojů" 11. srpna 2010 - doručení dokumentace k výběrovému řízení na URR 13. srpna 2010 - uznání změnových formulářů 1 až 11 úřadem URR 13. srpna 2010 - fotografie a videoprezentace o stavu učeben během prací 17. srpna 2010 - uznání víceprací (změnového formuláře 12) úřadem URR 17. srpna 2010 - vytvoření webových stránek projektu 20. srpna 2010 - sepsání článku o realizaci stavby do novin 20. srpna 2010 - doručeny informace o doložení materiálů k výběrovému řízení 20. srpna 2010 - změnový formulář 15 - vícepráce 2 23. srpna 2010 - pracovní cesta Vsetín, Nová Říše, Malšice - jednání o doložení materiálů k VŘ 23. srpna 2010 - rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - Dodávka nábytku do učeben GaSOŠNJ 24. srpna 2010 - předávání stavby bez nedodělků (předávací protokoly, uzavření stavebního deníku, vyčíslení nákladů) 30. srpna 2010 - článek v Novojičínském zpravodaji o realizaci projektu 3. září 2010 - schválení výběrového řízení "Dodávka nábytku do učeben GaSOŠNJ" 3. září 2010 - zahájení jednání o uzavření smlouvy o poskytnutí dotace mezi Gymnáziem a URR 9. září 2010 - podpis smlouvy s vítěznou firmou výběrového řízení "Dodávka nábytku do učeben GaSOŠNJ" 20. září 2010 - podpis smlouvy o poskytnutí dotace mezi URR a Gymnáziem 20. září 2010 - doručeny informace o doložení materiálů k výběrovému řízení "Dodávka didaktické techniky do učeben GaSOŠNJ" a "Dodávka posilovacích strojů" 23. září 2010 - doloženy informace k výběrovému řízení "Dodávka didaktické techniky do učeben GaSOŠNJ" a "Dodávka posilovacích strojů" 29. září 2010 - zahájení jednání o finalizaci kontroly všech zakázek souvisejících s projektem 5. října 2010 - schválení výběrových řízení "Dodávka didaktické techniky do učeben GaSOŠNJ" a "Dodávka posilovacích strojů" 6. října 2010 - schválení úvěru na realizaci projektu 7. října 2010 - čerpání úvěru k realizaci projektu 7. října 2010 - zahájení montáže nábytku v učebnách Gymnázia 8. října 2010 - předávání nábytku bez nedodělků (předávací protokoly, uzavření kontroly, vyčíslení nákladů) 8. října 2010 - podpis smlouvy s vítěznou firmou výběrového řízení "Dodávka posilovacích strojů" 8. října 2010 - zahájení montáže posilovacích strojů v nové posilovně Gymnázia 19. října 2010 - podpis smlouvy s vítěznou firmou výběrového řízení "Dodávka didaktické techniky" a zahájení montáže 21. října 2010 - předání posilovacích strojů (předávací protokoly, uzavření kontroly, vyčíslení nákladů) 1. listopadu 2010 - předávání techniky (předávací protokoly, uzavření kontroly, vyčíslení nákladů) - server bude dodán později, pylonová tabule díky špatným rozměrům reklamována 5. listopadu 2010 - školení učitelů 8. listopadu 2010 - testovací provoz učeben 15. listopadu 2010 - oficiální otevírání učeben 16. listopadu 2010 - ostrý provoz učeben 23. listopadu 2010 – informování o projektu v televizních mediích – regionální ostravské vysílání televize Polar, místní novojičínské vysílání televize Polar 1. prosince 2010 – odpovídání na dotazy Českého Rozhlasu Ostrava o realizaci projektu 1. prosince 2010 – 8. prosince 2010 – technické řešení požadavků kantorů na modernizované učebny, aktualizace softwaru, zahájení digitalizace školní knihovny, uzavřeny a vyvěšeny Řády učeben či manuály. Zahořování serveru, testování, implementace do školní sítě. 13. prosince 2010 – schůzka na URR k diskusi o Žádosti o platbu 20. prosince 2010 – odevzdání Závěrečné monitorovací zprávy 21. března 2011 - fyzická kontrola URR 28. dubna 2011 - proplacení nákladů ze strany URR |