1. Identifikační údaje veřejného zadavatele Název zakázky: Dodávka nábytku do učeben GaSOŠNJ Zadavatel: Gymnázium a Střední odborná škola, Nový Jičín, příspěvková organizace Se sídlem:Palackého 50/52, 741 11 Nový Jičín Zastoupena:Zbyněk Kubičík, ředitel IČ:00601675 Kontaktní osoba: Mgr. Patrik Kočí Telefon: 556 701 044, 775 685 606 e-mail: patrik.koci@gnj.cz 2. Informace o druhu, předmětu a předpokládané hodnotě veřejné zakázky Předmětem
zakázky je dodávka nábytku do vybraných učeben Gymnázia a Střední odborné
školy, Nový Jičín Podrobná
specifikace předmětu je uvedena v „Technické specifikaci dodávky“ Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 593 911 Kč bez DPH. Jednacím jazykem tohoto zadávacího řízení je čeština. 3. Zadávací dokumentace a prohlídka na místě 3.1 Dodatečné informace k zadávací dokumentaci Dodatečné informace
budou podány uchazečům na základě dotazů doručených formou doporučeného 3.2 Dokumentace v elektronické podobě Vzhledem
k rozsáhlé specifikaci mnoha druhů nábytku doporučujeme vyžádat si
dokumentaci také 3.3 Prohlídka na místě Prohlídka místa plnění
veřejné zakázky bude provedena hromadně dne 9.7.2010 v 10 hodin. Ti uchazeči, kteří budou mít
zájem se prohlídky na místě zúčastnit, jsou povinni potvrdit svou účast 4. Lhůta a místo pro podání nabídek Písemné nabídky v požadované
struktuře budou přijímány do 20.7. 2010
do 10:00 hodin na adresu 5. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace Požadavky na prokázání splnění
kvalifikace jsou součástí zadávací dokumentace a této zadávací dokumentace. Požadavky na prokázání splnění
kvalifikace se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb.
Dle §57 odst. 1 a
2 zákona předkládá dodavatel doklady prokazující splnění kvalifikace v originále Zadavatelem
vyžadovaná čestná prohlášení musí být podepsána statutárním orgánem dodavatele,
v případě Dle §50 zákona, kvalifikaci splní dodavatel, pokud prokáže splnění a) základních kvalifikačních předpokladů podle §53 zákona, b) profesních kvalifikačních předpokladů podle §54 zákona. a) Prokázání základních kvalifikačních předpokladů Dle §53, odst. 1 zákona zadavatel požaduje předložení čestného prohlášení, z jehož
obsahu musí být zřejmé, b) Prokázání profesních kvalifikačních
předpokladů Dle § 54 písm. a) zákona zadavatel požaduje výpis
z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, Dle
§ 54 písm. b) zákona zadavatel požaduje doklad
o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních Dle
§ 54 písm. d) zákona zadavatel požaduje doklad
o odborné způsobilosti dodavatele nebo osoby, 6. Požadavky na zpracování nabídky 6.1 Formální zpracování nabídky
6.2 Závazná osnova nabídky 1. Krycí list – viz příloha 1 této zadávací dokumentace 2. Kvalifikace uchazeče dle kapitoly 5 této zadávací dokumentace 3. Popis časového průběhu realizace předmětu plnění 4. Podrobný položkový rozpočet na celé dílo – viz příloha 5 této zadávací dokumentace 5. Splnění technických parametrů dodávky
(včetně fotografií, náčrtků, rozměrů) 6. Návrh smlouvy o dílo – viz příloha 3 této zadávací dokumentace
Nabídka
bude obsahovat doplněný a podepsaný návrh smlouvy uvedený v příloze 3 této
zadávací dokumentace.
6.3 Zadávací lhůta Zadávací
lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svou nabídkou, je 90 dnů. Zadávací lhůta
začíná běžet 6.4 Požadavky na varianty nabídek Zadavatel nepřipouští žádné varianty nabídek. 6.5 Otevírání obálek a hodnocení nabídek Otevírání
obálek se bude konat dne 20.7. 2010 v 11.00
hod na adrese zadavatele zakázky v kapitole 1 Hodnocení nabídek proběhne ve stejný den po otevírání obálek. 7. Kritéria hodnocení nabídek Hodnotícím kritériem je
ekonomická výhodnost nabídky. Hodnotící komise vybere nabídku uchazeče, který
splňuje 7.1 Kritéria výběru – ekonomická výhodnost nabídky a) Nabídková cena 60 % b) Termín realizace 10 % c) Sankce za překročení termínu realizace 10% d) Záruční doba na celek dodávky 20 % a) Nabídková cena Hodnocena
bude nabídková cena v Kč včetně DPH uvedená jak
v krycím listu nabídky, tak b) Termín realizace Předpokládaný začátek realizace: 9. 8. 2010 Maximální konečný termín pro realizaci 30. 8. 2010 Hodnocen
bude konečný termín realizace díla, stanovený v kalendářních dnech od podpisu c) Sankce za překročení termínu realizace Hodnocena bude procentuální výše sankce
za překročení každého dne termínu realizace vyjádřena j Minimální požadovaná sankce je 0,3%
z celkové nabídkové ceny bez DPH, maximálně d) Záruční doba Hodnocena
bude nabídnutá záruční doba na nábytek jako kompletní dodávku, není tedy možné
v Minimální požadovaná záruka je stanovena na 24 měsíců. 7.2 Způsob hodnocení Pro hodnocení nabídek použije hodnotící
komise bodovací stupnici v rozsahu Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro
která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro
která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, Takto získaný počet bodů bude u
každého dílčího kritéria vynásoben procentuální váhou kritéria. 8. Obchodní podmínky 8.1 Fakturační a platební podmínky Platby budou probíhat výhradně
v Kč na základě zjišťovacích protokolů za skutečně provedené dílo. 8.2. Všeobecné smluvní podmínky Součástí
zadávací dokumentace je smlouva o dílo (viz příloha 3 této zadávací dokumentace).
Jakékoliv změny 8.3. Další podmínky a práva zadavatele Zadavatel nepřiznává uchazeči právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit. V případě, že dojde ke změně
údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným
uchazečem, Zadavatel poskytne odpovědi na dotazy zaslané mu uchazečem pouze písemnou formou. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce uchazeče u třetích osob. Zadavatel si vyhrazuje právo uzavřít
smlouvu s vítězným uchazečem pouze v případě, že získá na tuto akci V souvislosti se získáním dotace
ze strukturálních fondů upozorňuje zadavatel, že dodavatel a jeho subdodavatelé
8.4. Další podmínky a práva zadavatele - subdodavatelé Zadavatel požaduje, aby uchazeč
v nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat
Uchazeč
doloží v nabídce závazné písemné prohlášení každého subdodavatele o
budoucí spolupráci, podepsané
Přílohy zadávací dokumentace: Příloha 1: Krycí list nabídky Příloha 2: Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních kritérií Příloha 3: Smlouva o dílo Příloha 4: Technická specifikace dodávky Příloha 5: Položkový rozpočet dodávky
V Novém Jičíně, dne 2.7. 2010
Zbyněk Kubičík ředitel Gymnázium a SOŠ, Nový Jičín, příspěvková organizace
|
Výběrová řízení >